fredag 15 maj 2009

16 Maj det skall firas... VINSTCHANS !

ETT ÅR SOM BLOGGARE























































Den 16 Maj är det ett år sedan jag började blogga och det vill jag verkligen inte ha ogjort! Ni all som blogga har givit mig inspiration. Vi har alla  vårt eget sätt att uttrycka oss men en sak kan jag konstatera och det är att bloggvärlden är en fantastisk mötesplats för lika sinnade.
Tack för att ni finns! 
Jag firar nu ett årsdagen för min blogg TIMELESSHOME med att lotta ut ett smyckesskin från Edblad & Co samt ett silversmycket med en sötvatten pärla.
Jag har gjort halsbandet på min silversmideskurs... min egen design.
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar, vill du sedan ha två vinst chanser länkar du en bild valfri bild på halsband/smyckesskrin på din egen blogg.
Den 23 Maj drar jag en vinnare.
Lycka till kramar från Annika

160 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Grattis med 1-årsdagen..Wow,for en premie...Jeg krysser fingrene og blir gjerne med i trekningen...Go`helg til deg fra Maliva

MiA sa...

Grattis på årsdagen!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Länkat från min blogg.

Ha en skön kväll!
MiA

http://minspiration.blogspot.com

LIBERTY POST EDITOR sa...

Hello from Canada! Congratulations! How amazing...1 year! I look forward to 10 more years!

Karin Lindström sa...

Hej Annika!
Ett stort grattis till din ettårsdag! Visst är det skoj, hoppas det blir många år till!

Jag länkar såklart hos mig!

Ha en skön helg!
Många kramar
Karin

Ps fick du en egen D? :)

alis sa...

Happy 1st year :))

Maria sa...

åh va fint pris!jag hoppas jag vinner! Vore en perfekt present till mig själv för en massa slit med studier, jobb och körkortsplugg. Länkar på min blogg! kram Mia

marianaskeramik sa...

grattis till dig och bloggen! klart man vill vara med och pröva ´lyckan
ha en skön helg
marianaskeramik

marie sa...

Grattis på din 1-årsdag! Länkar under morgondagen, nu väntar färska räkor och vitt vin!Jag vill gärna vinna skrinet, älskar alla deras fina saker. Har passande ljusstakar från Tove Adman fd. kompanjon till Edblad...skulle vara så fint!!
Ha det gott!

Tulipa sa...

Nu har jag suttit och kikat tillbaka till mars.
Såå mycket fina bilder och inspirerande inlägg!
Helt underbart!

Sen råkade du fylla 1 år på bloggen...GRATTIS!!!

Länkar!

Kram mariette

Sjarmerende GJENBRUK sa...

oh så nydelige premier. Jeg vil veldig gjerne være med og gratulerer med 1-årsdagen. Jeg har ikke vinnerlykke vanligvis, men utfordrer skjebnen...
Ha en deilig helg og takk for hyggelig melding. Klem Hanna

Birgitta sa...

Hej!
Grattis till ettåringen. Jag vill också vara med och försöka vinna något i din tävling och jag länkar också.
Första gången jag hittar hit genom en annan blogg. Men jag kommer tillbaka.
Kram Birgitta

MARIA sa...

Vännen klart jag vill vara med och fira dig och kanske vinna det fina smycket som du gjort, Grattis!
Kram Maria

Lobster and swan sa...

congratulations on 1 year! Hers to many more : )

such a pretty picture to celebrate too!

Lilla huset på prärien sa...

Åh grattis kära du!! 1 år på bloggen, tiden går verkligen fort. Jag började själv i juni. Snart är vi där! Wow, vilken fantastiskt vinst!! Smyckeskrinet är ju fint men dina fina smycken är ju helt underbara!! I like :)

Klart att jag länkar!

Kram Jenny

Mollymera sa...

Grattis,Grattis!!!
Åhh, vad fint, supergillar både smyckeskrinet och berlocken.
Hoppas på tur.
Ha det bra i helgen.
Kram Christina

Mamma C sa...

Grattis på din 1-årsdag. Jag vill gärna vara med i din utlottning, av det vackra skrinet och smycket som du gjort. Jag länkar från min sida oxå. Ha en bra helg.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Hi Annika!!! Congratulations from Spain! Tomorrow I will be announcing your 1st anniversary in my blog... my spanish readers will love it... in Swedish!!! ;)

Eddan sa...

Grattis till 1 år!

Jag är gärna med och tävlar och
länkar i min blogg.

Trevlig helg!

Kram från Anette

ana sa...

Happy first year!
congratulations from Mexico

Bralliz sa...

HEj! Ååååå, guud vilka fina priser! Smyckes skrinet var ju hur snyggt som helst, skulle jag verkligen vilja ha :)
Jag länkar oxå, för jag vill ju ha en till vinstchans :)
Ha det super bra!
Kraaam Alice

Moadiario sa...

Hello Annika!!! I come from the Vintage & Chic´s blog... Grattis, congratulation for your first year in the blogger world...
I´ll be reading more times...
kisses from Tenerife, Canary Island, Spain...

Handplockat sa...

Men hej
grattis måste jag börja med att säga...
Just det smyckes skrinet från Edblad & Co packade jag upp i går ... =)
smycket är underbart....
(är de något vi kan köpa in av dej till butikerna???)
Klart jag vill vinna någon av de underbara vinsterna
Ha en toppen ettårs dag
kramar Handplockat

johanna sa...

Hej
å detta vill man ju inte missa..klart jag länkar! Grattis till årsdagen oxå...Kraaaam

Anneli sa...

Hej Annika!
Välkommen hem - din resa låter alldeles fantastisk!!
Tänk att ett helt år har gått...minns när du låg i startgroparna;)) Grattis!!
Jag måste ta chansen och dra en lott jag med - och länka förstås!!
Jag har mitt fina smycke på mig nästan varje dag - bara älskar den!!
Jag ska dra vinnaren under dagen - bara jag hunnit numrera alla deltagare...tänkte prova en slumpgenerator som finns på nätet..

Ha en skön helg!!

Kram

Sofie sa...

Gratulerar till ett helt år!
Vilken underbar vinst, jag deltar gärna och länkar självklart!
Trevlig helg,
Sofie

Rosa Perez Azaceta sa...

Hola..., te felicito en tu primer año, y espero poder seguir tu blog mucho tiempo..., un saludo

ILJA sa...

GRATTIS! oxh vilket fint smycke och smyckeskrin. är värkligen behov att ett smyckeskrin. min smycken förvaras nämligen i en jäkla massa plastpåsar. inte snyggt!

har länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/smyckeskrin-smycke.html

Grön Iris sa...

Grattis på 1-års dagen!
Själv har jag just startat. Tycker din blogg är jätte fin.
Ska prova tändstickspysslet du hade gjort.
Åter igen grattis och välkommen till min blogg.
Länkar och hoppas på tur!!!

Må så gott!
Linda

evamar sa...

Grattis på ettårsdagen. Jag vill också vara med och ha chans på det fina smycket och det fina skrinet.

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/may/smyckesskrin-smycke-23-maj.html

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan!
Jag är jättegärna med på utlottningen av det fina smycket med skrin, jag länkar med bild.
Nu ska jag kika vidare på din fina blogg,
hej-svejs Lydia

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla!
(http://gratisbesatt.blogg.se)

Dans på roser... sa...

Jubiiiii! Gratulerer! Det smykket var utrolig nydelig..... heeeelt etter mitt hjerte. Krysser fingre, og hiver meg med på trekningen. Poster et bilde i bloggen min også. =)

Nydelig blogg du har. Masse fin inspirasjon. Har linket til deg for noen uker siden. Er innom og koser meg med innleggene fra deg.=) Takk for at du deler!

Kathrin.

Unknown sa...

Congratulations Annika! It's always a pleasure to read your lovely blog.
Best wishes,
Catherine xx

Villa Hemma sa...

Grattis, grattis till en fin blogg!

Jag ställer mig snällt i tävlingskön och håller tummarna :D

- Jenny

Ivana sa...

Congratulations!!

mammagumman sa...

Oj idag har jag stått på benen i ett sträck från kl 9 till nu. Känner att jag verkligen skulle behöva vinna ett vackert smycke med några vackra tankar. Hoppas hoppas hoppas. Länkar och lägger bild på min blogg för att öka mina vinstchanser! / Anna

Sofia-Sobeide sa...

Grattis på 1:års dagen. Jag vill gärna delta i utlottningen.

manon 21 sa...

je t'envoie une brasée de roses de mon jardin de provence pour l'anniversaire de ton blog.

manon

Fågel Blå sa...

GRatulerar till 1-årsdagen!!!!
Jag vill gärna vara med och tävla om det fina smyckesskrinet.
Hälsningar Kathrine

purple area sa...

Härligt med 1-årsdag, gillar den fina asken (är det betong?).

ANNIKA sa...

GRATTIS! på 1-årsdagen.
Jag bara älskar smyckeskrinet och halsbandet.Hoppas,hoppas att jag har tur och vinner...Vad duktig du är som har gjort ett så fint smycke.Ha en bra helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Gottegrisen sa...

Grattis på ettårsdagen!!! Jag vill jättegärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

//Linda

ANNA sa...

Jag gratulerar både dej och din blogg till jubileumet.

Det ortroligt fina smycket och söta skrinet får väldigt gärna flyta hem till mej.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din ena bild samt länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/may/vinn-bade-ett-vackert-smycke-och-ett-fint-skr.html

Jag önskar dej et skönt avslut på veckan också.

MVH/ANNA

OBS!!! den bloggadress som jag "måste" använda för att tävla är INTE min riktiga man måste ju vara inlogad hos blogger etc... min riktiga adress är wonderings.blogg.se

vintageretroprinsessa sa...

Grattis till ett års bloggande.
Massa inlägg ett år senare ger du massa inspiration superkul.


smycket du gjort är alldeles ljuvligt .
skulle jag vinna skulle jag trä det på ett sidenband runt halsen.
Några ggr per dag skulle jag spana in det vackra budskapet.


satsar på 2an och länkar.



käääärlek mamma jessica

www.bambii.blogg.se

lolla sa...

hejsan
vilka fina vinster, helst det fina smycket du gjort själv, och grattis till ett år på bloggen
Länkar i min blogg såklart
kram lolla
nor@live.se
www.lollashus.blogg.se

Noamaja sa...

Kul att jag hittade hit till din fina blogg! Grattis till ditt första år!

Så jättefint smycke du gjort! Vill gärna ta chansen att vinna! Har länkat från min blogg.

Vänligen
Noamaja

s.m.i.l.e sa...

Snubblade hit via en annan blogg. Vilka fina vinster! Jag länkar och håller tummarna och önskar dig fortsatt trevlig helg!

Grodmamman sa...

Grattis till 1 år i bloggvärlden!
Vilka fina vinster, de är jag gärna med och tävlar om!:)
Jag länkar.
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Åh jag är gärna med och tävlar...Och länkar förstås
http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Kram Anne

Anna sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/may/smyckeskrin-och-smycke.html

info@annakarlsson.se

Kajsa sa...

Klart man vill vara med!

Baxita sa...

Jag vill vara med!! (har ingen egen blogg dock) :(, Jag fick en hel drös smycken av min väninna som behöver lite extra plats! Hej hopp leverpastej!

Baxita sa...

Jag vill vara med!! (har ingen egen blogg dock) :(, Jag fick en hel drös smycken av min väninna som behöver lite extra plats! Hej hopp leverpastej!

Liz sa...

Jag är med !!!
Texten på smycket är underbart och skrinet sen, vilken skönhet.

En länk har du naturligtvis hos mig:
http://chiclady.blogg.se/2009/may/-timeless-home-tavlar-ut-ett-smycke-och-ett.html

Kram från Liz i Malmberget :)

ansku sa...

Grattis till årsdagen!
Vill gärna vara med och tävla. Håller tummarna och hoppas på att vinna =) Finfina =) Länkar.
/kram Ansku

I mitt hjärtehem sa...

hej! vill gärna vara med i din utlottning, smycket du gjort är jättefint!!! Länkar!
Ha en bra dag, kram åsa

Anna/Augusti_73 sa...

Grattis till ettåringen! En ny bekantskap för mig, men jag kommer absolut tillbaka!

becca sa...

Grattis på 1års dagen!

Så roligt med tävling, och vad fint pris, vill gärna vara med, jag länkar!


kram Rebecca.

millasv sa...

Gratulerar på årsdagen!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av dina fina saker..
Jag har ingen blogg med jag tipsar fina vännerna via mail..

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com

Katarina sa...

Jag vill jättegärna vara med! :o)

Ulrika sa...

V A C K R A V I N S T E R !!
Vill jättegärna ta chansen

Hälsningar Ulrika
flitig läsare :-)
evaulrika@yahoo.se

Therese sa...

Grattis till 1 år! Själv började jag i juli i fjol att blogga, och som du skriver, det GER så mycket!!! Jag vill självklart vara med i din tävling då jag föll pladask för det unika smycket, verkligen vacker och annorlunda design - du har talang! Jag tipsar i min blogg i detta inlägg http://lurans.blogg.se/2009/may/av-bara-farten.html

Hoppas på tur!

Solig och trevlig helg!

Kram,

Therese - Lurans blogg
bjarstig@live.se

Rebecca / Sanctuary sa...

Congratulations on your 1-year-mark! I would love to take part in your draw - wishing you a lovely, sunny Sunday!

Aratorps Lena sa...

Oj vilken fin blogg jag hittade tack vare din generösa tävling! Jag vill gärna vara med och länkar så klart med bild inne hos mig! Grattis på din ettårsdag också! Kram

Anna sa...

Vilken härlig blogg! Hit ska jag åtrevända ofta! Hoppas det är OK att jag länkar.

Är gärna med i den generösa tävlingen också! Smyckesskrinet var helt underbart!

http://husprojektet.bloggagratis.se

DRÖMHUSET sa...

Grattis till 1-årsdagen :-)

Åhh vilka fina priser sen, betong och rosa är två stora favoriter här, så jag är gärna med i utlottningen!

Länkar i bloggen

Kram kram Sofie♥

Tea Lady sa...

Wow, grattis!

Vinsterna är jättefina, jag vill gärna vara med!

Jag länkar!

Kram,
Lena

Anonym sa...

Grattis på årsdagen!! Själv har jag inte ens hunnit med en vecka i bloggvärlden. Naturligtvis länkar jag till din tävling! :-)

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Länkar här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/?tmp=17203359

Och grattis till 1års dagen! :)

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Vilket fint smycke och skrin, jag vill gärna vara med. Länkar också.
Fin blogg.
Kram Susanne

Sea Angels sa...

Hurrah a blogging Birthday, and still going strong. Have a lovely week.Thankyou for all the lovely inspirations you give us xxxx
Hugs Lynn xx

Unknown sa...

Grattiis till första året, hoppas det blir många fler =)
Jag vill gärna vara med och tävla
MVH Therese F-B

Unknown sa...

Grattiis till första året, hoppas det blir många fler =)
Jag vill gärna vara med och tävla
MVH Therese F-B

www.frombergkvist.blogg.se

ps! vet inte hur man länkar tyvärr =/

Britt sa...

Jag vill absolut vara med och tävla och jag länkar!

Kram britt

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag är gärna med o tävlar o länkar såklart!

Jeanette

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej!
Grattis på 1-årsdagen. Det var en utlottning spm heter duga! Självklart så vill jag ha chansen att vinna och länkar till min blogg. Välkommen in om du vill vara med i min utlottning av en fin tallrikshylla,
Hoppas att du får en skön vecka,
Kram maria

Ness Lockyer sa...

Congratulations on your first year. Thank you for stopping by my blog...yours is lovely.
Ness xx

Anonym sa...

Grattis på ettårsdagen :) Är jättegärna med i tävlingen. Har länkat från min blogg.

Lisas hjem og skatter sa...

Gratulerer med 1-årsdagen :)

Vakker gave du skal gi bort, jeg vil gjerne være med i trekningen :) Linker til deg..

Håper at du vinner en annen konkuranse for det har
du fortjent :)

klem/Lisa

tinaminastina sa...

Vilken fin blogg jag hittade här!
Är gärna med och tävlar om det fina skrinet!
Nu ska jag kika vidare här hos dej!

tina

http://tinaminastina.blogg.se

Julias vita drömmar sa...

Grattis på ettårsdagen, att blogga är fantastiskt :)

Ååå så vackert halsbandet är, det vil jag gärna vara med och försöka vinna!

Hälsningar/Julia

Violas vita spetsar sa...

Grattis på årsdagen!Vilket vackert smycke du tillverkat. Vill gärna vara med på din utlottning. Har länkat från min blogg.
Ha en trevlig dag!
// Emelie

Mammamucklan sa...

Grattis!

Jag och min sambo firade 6-årig förlvoningsdag den 16 maj.

Jag vill gärna vara med och tävla, jag har länkat här:
http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/tavla-hos-timeless-home.html

"M" sa...

Grattis grattis då...ett år går så himla fort...två med....firar jag i mitten av augusti

Maria sa...

Klart man vill tävla!!!!!
Superfina, båda två!!!

Ina sa...

Oj vilka fina vinster!! Jag vill naturligtvis vara med och länkar gör jag såklart!!:_)
Kram Ina

Erika i Villa Lilja sa...

Vilken trevlig tävling och grattis till din 1års dag.
Jag länkar
Kram
Erika

Everyday living etc. sa...

Åh Grattis på årdagen lite i efterhand. Vad roligt med en tävling och vilka fina priser du lottar ut. Smycket var jätte fint, duktig du är! Jag är med och länkar självklart till din blogg och tävling i min blogg!

Ha en fortsatt härlig dag!

Kram Linnéa

Elin - Ett Hem sa...

Hjälp vilket fint smycka! Vill verkligen vara med på utlottningen... länk finns hos mig.

/Elin

Heidi sa...

Hej
Grattis till ett år!!
Vilket underbart fint smycke, va duktig du är.Den vill jag gärna vinna eller smyckeskrinet.
Jag har givetvis länkat ifrån min blogg.
Kram Heidi

Home By Virginia sa...

Klart jeg vil være med og feire med deg... ;)
Linker på min blogg...
Ha en fin kveld...!!! :D

*--- Klem ---*

tina sa...

hejsan. vill såklart vara med och tävla!:.:)
martina_holst@hotmail.com

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej...och JÄTTEGRATTIS till ett åringen!

Jag hittade hit via Vita ranunklar. Blir så förvånad att jag inte sett dig förut. men glad att jag hittde hit nu iallafall :)

Så otroligt vackert smycke du gjort. Jag blev störtförälskad.Självklart vill jag tävla om det. Och länkar gör jag naturligtvis. Har också lagt in dig till mina bokmärken så jag inte tappar bort dig ;)

Kramar Viveka

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till ett år i bloggvärlden.
Visst är det roligt :)
Jag vill gärna vara med i din fina tävling och jag länkar!

Kram Mari

Marie sa...

Grattis på 1-årsdagen, visst är bloggvärlden fantastisk! Självklart vill jag vara med i utlottningen, underbart vackra vinster!

Länkar med bild på min blogg!

Ha en bra tisdag!
Kram Marie

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis till ettårsdagen! Är såklart gärna med och tävlar, länkar förstås.

kram Mia

konstant kaos sa...

Grattis till dig och din härliga blogg! Vilket fantastiskt smycke- ett sådant önskar jag mig. Hoppas på tur nu!

Hei-
tiwa

Jenny sa...

Grattis till ett års bloggande!
Jag vill gärna vinna de fina priserna. Länkar i bloggen för en extra chans, så klart!!
Kram Jenny

HELENA ERIKSSON sa...

Grattis till en fin blogg! Självklart vill jag vara med i utlottningen! Länkar gör jag oxå och håller tummarna... Kram Helena

Katta sa...

Grattis till ett bloggår! Vilket otroligt vackert smycke och asken med är så fin. Vill gärna vara med i utlottningen och länkar. Kram Katta

Nanna sa...

Jag vill absolut vara med i utlottningen :-)

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis till ett härligt bloggår! Hoppas att det blir många fler...
Klart man vill ha chansen att vinna sådana otroligt fina saker, halsbandet är underbart!

Malin sa...

Hei!

Er gjerne med på denne konkurransen!
Linker deg med bilde til meg:)

Klemmer Malin

Mammamuh sa...

Jag vill vara med och tävla!
Jag har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Made in Persbo...Carina sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Jag vill gärna vara med och ha chans att vinna det vackra halsbandet!
Har länkat till din tävling från min blogg!
Kram, Carina

MODERN COUNTRY sa...

Grattis på 1 års dagen!! Vet ikke hvordan jeg landet her, men jeg ble direkt inspirert av dine vakre bilder. Noe sier meg at vi har "hilset" på hverandre før??

Lykke til alle som vil være med, håper selvfølgelig jeg har en bitteliten sjans! :)

Ha det så godt!
Aina

Andrum sa...

Hej!
Jag vill också gärna vara med i den fina utlottningen. Har länkat från min blogg och håller tummarna.
Ha det gott!
Kram, Annica

krusbär sa...

Grattis till ett år som bloggare. jag vill gärna vara med och tävla. Hälsningar annika

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen som bloggare.
Vill gärna vara med i din utlottning.
Har länkat från min blogg.

Kram Sanna

♥ Stines hverdag sa...

Flott premie! Både smykke og smykkeskrin er nydelig!
Gratulerer med 1 år som blogger, og flott blogg.
Jeg vil gjerne være med, og linket til konkurransen din.

Birgitta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilian sa...

Grattis på 1-årsdagen.
Självklart vill jag vinna
Ha det så bra
Hälsningar Lilian

Smycken och Smulor sa...

Hej! Vilken trevlig bekantskap det här blev, halkade in hos dig av en händelse. Såååååååååå vacker silverberlock du lottar ut, hur kan du skiljas från den? Vill gärna vinna! Har själv en utlottning också om du vill titta in till mig.
Marie-Louise

Wee Mary sa...

Hejsan!
Och Grattis på 1-årsdagen!
Jag kan bara hålla med, denna bloggvärld är fantastisk. Jag har aldrig varit så kreativ som nu. All inspiration man hittar hos er är fantastisk.
Självklart vill jag vara med i utlottningen! Länkar till dig också.
Ha en bra helg,
/Marie

Living by Milla sa...

Grattis till ett år med bloggen! Är gärna med och firar med dig och tävlar om den superfina vinsten,länkar.

Ha det gott!
Camilla

Sofie sa...

Gratulerar till 1-årsdagen! Har precis hittat hit och hann inte "scrolla ner" mig så lång när jag hittade den här fina tävlingen :) Vilka underbara priser! Är gärna med och tävlar och har länkat på höger spalt i min blogg.

Nu ska jag läsa vidare här, verkar mycket inspirerande så här långt :) Kram, Sofie

Fia sa...

Hipp hipp, hurra! Grattis på årsdagen! Å länkar det gör jag såklart.
Fia

Nilla sa...

Vill så klart vara med och tävla. Kram Nilla.

nilla_spesu@hotmail.com

Elisa Day sa...

Grattis! Vill gärna vara med och tävla. Kram

Jenny sa...

Hej Annika!
Grattis till 1 år med bloggen!
Fantastiskt vackra saker du lottar ut, smycket är helt underbart!!
Är gärna med i din tävling och länkar såklart från mig!

Ha en sköön långhelg,
Kram Jenny

Torills blogg sa...

gratulerer med 1 årsdag i blogglandia...herligheten for en premie og jeg HÅPER jeg blir den heldige.

mvh torill

Anonym sa...

Grattis på ett års dagen! Jag är gärna med och tävlar om det vackra smycket. Hoppas att min blogg är lika välbesökt som din om ett år. Firar 2 veckor idag....
Länkar från www.aliceothea.blogspot.com

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till ditt ett år som bloggare , va roligt och va fort ett år går !!
Jag vill gärna vara med i din fina tävling och länkar så klart !!
Ha det gott och ha ett fint nästa år som bloggare !
Kram/Lotta

Anna-Lena sa...

Åh, vad du är duktig på att göra smycken. Superfint!!! Självklart vill jag vara med i din utlottning Länkar med bild förstås! Hoppas att du får en skön helg!Kram Anna-Lena

VITA NYANSER sa...

Jag vill gärna vara med på din jubileumstävling, Jag länkar!

Ha det bra!
L-L

Titti sa...

G R A T U L E R E !
ett år med inspirasjon og glede. jeg heier på deg og regner med at du blir her mist ett år til..!
Silversmidkurs - DET ble jeg veldig nyfiken på... kan du fortelle mer? Klem fra Titti

sand mellan tårna sa...

Grattis till 1-årsfirandet!

Jag vill gärna vinna. Edblad har så fina saker och det egendesignade smycket ser så fint ut!

Hoppas på tur och länkar till höger i min blogg.

Kram Linda

Fredrika sa...

Hejsan,
Självklart vill jag vara med och länkar från min blogg! Smycket du gjort är sååå fint. Håller tummarna =)
/Fredrika

Emmas dagar sa...

Grattis!
Jag vill vara med och tävla!

Ellis sa...

Grattis i efterskott på 1-års dagen! =)
Smycket är helt underbart, så jag är gärna med och tävlar! =)
Kram Elenor

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

- sa...

Grattis till det första året! Vilket fint smycke! Jag är gärna med och tävlar, länkar med bilden från min blogg.
Första gången jag hittar till din blogg, men jag kommer tillbaks!

Kram Lena

Bureå biograf sa...

Grattis!
Är gärna med i utlottningen.
Lycka till i fortsättningen.

Ardisia sa...

hej! Vilka fina vinster :) Här är jag gärna med och tävlar. Länkar från min blogg.
Kram Ardisia

Fröken Abbe sa...

GRATTIS!
Jag vill gärna vara med i utlottningen på din vackra blogg.

MVH Emma

Fröken Abbe sa...

GRATTIS! Jag vill gärna vara med i utlottningen på din fina blogg!

Emma

Fröken Eko sa...

Hej!

Här är en till som gärna är med och tävlar :)
Jag har bildlänkat från min sida till tävlingen också. Länken hittar du i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Mitt skabbiga chica hus sa...

Grattis! Vilken fin blogg du har. såklart jag vill tävla om ett så vackert smycke! Jag har länkat dig.

Kramar Mia

Helena sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Jag är gärna med i utlottningen av dina fina saker.

Ha det gott!
Helena

junhe sa...

hej! vilket fint smycke du lottar ut...vinner gärna det =) har länkat till din tävling från min blogg också! nu gäller dt att hålla tummarna =))

ha dt gott/ junhe

Vitt, lantligt och lite till sa...

Grattis på årsdagen till din fina blogg!! Mycket inspirerande. Jag gillar Edblad och vill självklart vara med på utlottning.

Ha det gott

Helene

Lisa.L sa...

Hej =) jag vill tävla och länkar så klart! mvh lisa

Unknown sa...

Oj, detta var i sista sekund som jag hittade din superfina utlottning, länkar på en gång.
Ps. har själv en utlottning som startade idag.
Kram

linneads.blogg.se sa...

Hej :) Grattis, va roligt! Hoppas att man får hänga med i ett antal år till!
Klart jag är med och tävlar! :) Supergulligt skrin!

Vänliga hälsningar, Linnéa

linneads.blogg.se sa...

Hej :) Grattis, va roligt! Hoppas att man får hänga med i ett antal år till!
Klart jag är med och tävlar! :) Supergulligt skrin!

Vänliga hälsningar, Linnéa

Vibeke sa...

Fant din blogg ved en tilfeldighet, her var det mye inspirasjon!
Vil gjerne være med i trekningen av
den utrolig vakre gevinsten :o)

Vibeke

M sa...

Hei, så fin blogg du har, og en veldig fin og generøs premie!!
Jeg blir gjerne med, og linker til min blogg! Klem fra M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till 1 år. Nu hoppar jag in lite i sista svängen här! Vilka fina saker du lottar ut, jag är gärna med. Och länkar förståss.
Nu håller jag tummarna hååårt..
Kram till dig
AnnaMaria

Jolies mamma sa...

Hej Annika!
Ett stort grattis till 1-årsdagen, hoppas på många fler år....
Länkar från min blogg.
Ha en trevlig helg.
Mona

Maria sa...

Grattis till ett år! Jag vill jättegärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.
Trevlig helg!
/ Maria

Livet är Underbart sa...

Stort grattis till 1 års dagen! Är gärna med i utlottningen. Har länkat från min blogg. Ha en skön helg. kram Jenny

Marie sa...

Jättefint, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

Ha det gott, kram Marie

Elsa sa...

1-år-kalaset, grattis!
Jag är med i utlottningen oxå.

MVH,
Elsa

H A N N A S - F O R M sa...

JAAAG vill vinna!!!! KRAM KRAM kRAM
Hanna

Tess sa...

Grattis på 1-årsdagen.Jag vill också vara med i din fina utlottning.Har ingen egen blogg men mailar mina vänner och tipsar om en kanon blogg!!!!!!!!!!!!Tess

bara jag.. sa...

Din blogg andas av livsglädje och förväntan..alltid lika inspirerande! Jag är helt förälskad i ditt smycke! Tack för att du delar med dig.
Många varma hälsningar Lena

http://iminlillalilla.blogspot.com/

Ann-Charlott sa...

HEJ! Oj, hoppas inte jag kom försent? Gärna vara med och tävla.
Mvh Lotta

Niina K sa...

First timer here =). You have a such a beautiful blog. Greetings for your first year!!

Jordgubbar med mjölk sa...

Stort grattis till ett år!

Jag är gärna med och tävlar!

Kram M

Rhodin sa...

Vad roligt att du dragit igång en tävling för att fira och vilka underbara vinster sedan! Jag är mer än gärna med och har länkat på min blogg med. Grattis till 1-åringen. Mvh Terese på Inrestil.

Pappa Blå sa...

Grattis på 1-årsdagen.
Kom till din sida via min syster Marias Önskedrömmar i Hvitt.
Min fru skulle älska smycket du gjort och smyckeskrinet.

Mvh Olle